top of page

הכירו את אפלקציית PassportCard pocket | ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

עודכן: 15 בספט׳ 2023



אפלקציית PassportCard pocket
אפלקציית PassportCard pocket

הכירו את אפליקציית

PassportCard pocket

האפליקציה של ביטוח נסיעות פספורט כארד שבה תוכלו להטעין כסף ישירות לכרטיס ה- PASSPORT CARD שלכם, ללא צורך בהמתנה לנציג! השירות שנכנס בשנת 2019, וקידם מאוד את סטנדרט השירות

אליו שואפים בחברה, והרווח פה הוא 100% של הלקוחות.


אז מה חדש? בשנים האחרונות חברת פספורטכארד השיקה שלל חידושים נוספים, וביניהם שירות שהופך את ביטוח הנסיעות שלכם לזמין ונגיש אפילו יותר;

Passport Card pocket

מדובר באפליקציה ייחודית, שבאמצעותה ניתן לטעון את כרטיס הפספורט כארד בכסף, ולמשוך מזומנים, ללא צורך ביצירת קשר עם החברה כלל!

בנוסף תוכלו באמצעות האפליקציה לאתר רופאים ובתי חולים קרובים בסביבבתכם ב- GPS.

עוד תוכלו לשוחח בצ'אט עם נציג של החברה וכמובן גם לקבל ייעוץ טלפוני מרחוק מרופא מומחה ישראלי.

את כל השירותים האלו תוכלו למצוא באפליקצייה של פספורטכארד פוקט!





כיום אנחנו כבר בעידן אחר של סמארטפונים ואפליקציות, אז למה בכלל צריך להמשיך להחזיק בכרטיס אשראי?


אומרים שלום יפה לארנק?
אומרים שלום יפה לארנק?


אז אנחנו פה כדי להזכיר לכם שעם כל הכבוד לסמארטפונים ואפליקציות המציפות אותנו מכל הכיוונים, אין תחליף למגע האנושי!

למשל, אם במידה ושכחתם להוריד אפליקצייה של חברה כזו או אחרת לפני הנסיעה לחו"ל והאפליקציה חסומה להורדה כשאתם בחו"ל, או שמכשיר הטלפון שלכם מסוג 'כשר' ואין בו אפליקציות, או שאתם בכלל נמצאים באיזורים מסוימים בעולם ללא תקשורת אינטרנטית.

תמיד תוכלו ליצור קשר עם מוקד החירום והתמיכה של פספורטכארד במספר 972-9-892-0930 + ולקבל שירות מנציגי החברה, שכמובן ישמחו לטעון לכם את כרטיס הפספורטכארד בכסף, ושאותו תוכלו לממש לתשלום הוצאות רפואיות שלכם או של בני משפחתכם בחו"ל.

ושוב נדגיש ונזכיר לכם שבאמצעות כרטיס הפספורטקארד שאיתכם תוכלו לשלם כל הוצאה רפואית בלתי צפויה, ממש ככרטיס אשראי. נוסף על כך יעמוד לרשותכם מוקד שירות של החברה, אשר פעיל וזמין 24/7. המוקד מציע מענה אנושי רציף, וגם מענה באפליקציות וואטסאפ במספר: 972-50-670-8544 + ואפילו במסנג'ר של פייסבוק, רשתות הטיק טוק והאינסטגרם. פספורטכארד איתכם בכל מקום ובכל מדיה!

את הביטוח ניתן לרכוש עד 180 ימים לפני מועד הנסיעה.


בפספורטכארד מבטחים כל גיל וכל מצב רפואי! את הביטוח ניתן לרכוש באופן מקוון או להשאיר פרטים בטופס ההתקשרות השאירו את פרטיכם ונציג מוסמך ידבר איתכם.

את הביטוח ניתן לרכוש 180 יום מראש, ולבטח את נסיעתכם מפני ביטול לא צפוי שנובע מסיבות רפואיות או פטירה (חלילה) של אחד הנוסעים, או של בן-משפחה של אחד הנוסעים מהמשפחה הגרעינית שלו.


אפשר, סוף סוף, להיפרד בנימוס מעידן מילוי הטפסים, ההמתנות על קו הטלפון ושמירת הקבלות, ולהתקדם לעידן החדש בביטוח הנסיעות לחו"ל. אגב, בשימוש בכרטיס הנטען של פספורטכארד אין כל השתתפות עצמית, וכל חיוב בכרטיס מכוסה על ידי החברה במלואו (נכון לשנת 2023, ובכפוף לתנאים).

כל מה שנשאר לכם זה להקליק על הכרטיס האדום ולהבטיח לכם טיול שקט ומקסימום שירות וזמינות במקרה הצורך.



bottom of page