top of page

ביטוח פספורטקארד אונליין: חסכו זמן וטוסו בראש שקט | רכישת ביטוח PassportCard

עודכן: 26 באפר׳


רכישת ביטוח פספורטקארד אונליין: חסכו זמן וטוסו בראש שקט

בעולם המודרני והמהיר שלנו, נוחות ויעילות הן מעל לכל. בכל הנוגע לביטוח נסיעות, ביטוח פספורטקארד הפך להיות בחירה פופולרית עבור מטיילים המחפשים חוויה פשוטה ויעילה. עם ביטוח פספורטקארד, ניתן לרכוש, לנהל ולגשת לפוליסה שלכם באופן מקוון לחלוטין, מה שחוסך לכם זמן ומאמץ יקר.






טלפון פספורט קארד להזמנת ביטוח נסיעות PassportCard באמצעות סוכן ביטוח מורשה של החברה:


073-7298898


או בפנייה באפליקציית ווטסאפ :


 052-9203400 WhatsApp


צריכים לשלוח מסמכים רפואיים במייל לחיתום פספורט קארד?


 מייל לשליחת מסמכים רפואיים למוקד המכירות:  pc@passportcard.co.il


אפשר גם בוואטסאפ: 052-9203400


לאחר מכן, השאירו פנייה ליצירת קשר ונציג מכירות ישוב אליכם בהקדם



מבוא

מה זה ביטוח פספורטקארד?

ביטוח נסיעות פספורטקארד זהו המוצר המוביל של חברת פספורטקארד-דיוידשילד שהיא חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה והמובילה בישראל נכון לשנת 2024.

הביטוח המציע מגוון שירותים ייחודיים ומתקדמים לנוסעים לחו"ל, ומיועד לספק כיסוי מקיף לכל נוסע ישראלי שיוצא לחו"ל.

הרעיון שעלה בראשם של מקימי מיזם "פספורטקארד" לפני יותר מ- 15 שנה, היה ליצור כרטיס ביטוח נסיעות שהלקוחות לוקחים עימם לחו"ל לצורך תשלום עבור הוצאות רפואיות בחו"ל, באמצעות פוליסת ביטוח שרכשו בחברה לפני צאתם מישראל.

מאז חלפו הרבה שנים, ולא רק שהחברה גדלה וכיום מעסיקה כ- 700 עובדים, גם רמת השירות ממשיכה לעלות ולהציב רף חדש לענף ביטוחי הנסיעות בכל פעם מחדש.

החברה ממשיכה כל הזמן לגדול ולצמוח, הרבה בזכות רעיונות של פיתוחים טכנולוגים ייחודיים, שיתופי פעולה רבים כגון שיווק באמצעות סוכני ביטוח ופרסומים ברשת ובמדיה החברתית. ואיך לא, גם בזכות הלקוחות הרבים והנאמנים של פספורטקארד, שחלקם אף התנסו בקבלת שירות כזה או אחר מהחברה, ורובם המכריע בוחרים להמליץ על רכישת ביטוח נסיעות של החברה גם לבני משפחה, חברים ומכרים.

תכניות הביטוח הייחודיות של פספורטקארד מציעות מגוון יתרונות המותאמים לצרכים הספציפיים של הקהל הישראלי ושל לקוחות פספורטקארד בפרט, ומבטיחות שקט נפשי במהלך נסיעה לחו"ל.


למי מתאים ביטוח פספורטקארד?

ביטוח פספורטקארד הוא סוג ייחודי של ביטוח נסיעות המיועד לספק כיסוי מקיף לנוסעים שרכשו ביטוח. כרטיס הביטוח שמקבלים, תקף למשך 5 שנים ומונפק על ידי חברת ויזה. אך לא מדובר בכרטיס אשראי רגיל, אלא מדובר בכרטיס שנועד עבור תשלום הוצאות רפואיות וקבלת שירותים נוספים חירומיים בחול, ללקוחות שרכשו פוליסת ביטוח בפספורטקארד. כרטיס ה - PassportCard ניתן בחינם למי שרכש פוליסת ביטוח, וללא דמי מנוי כלשהם. הכרטיס מופעל בכל נסיעה שתרכשו פוליסת ביטוח לקראתה.

מלבד חופשות, נופשים קצרים ונסיעות סדירות לחו"ל חשוב לציין שביטוח פספורטקארד עשוי להתאים במיוחד לאנשים הבאים:

  • נוסעים תכופים: אנשים שיוצאים למספר נסיעות לאורך השנה יכולים להפיק תועלת מהנוחות והמחיר המשתלם של ביטוח פספורטקארד, ולרכוש פוליסה לשנה שלמה, בעלות מופחתת! כרטיס פספורטקארד משמש ככרטיס חיוב ולמשיכת כסף מכספומט, ומאפשר למשתמשים למשוך מזומנים בכל רחבי העולם. בנוסף, ניתן להשתמש בו כדי לשלם עבור רכישות תרופות ותשלומים לרופאים.

  • מטיילים בתקציב (ביטוח תרמילאים): ביטוח פספורטקארד מציע תעריפים תחרותיים, מה שהופך אותו לאפשרות אטרקטיבית עבור מטיילים המחפשים תמורה לכספם. בהשוואה לביטוח נסיעות מסורתי, ביטוח פספורטקארד מכסה מגוון רחב של אירועים תוך שהוא מציע פתרונות מוזלים למגוון כיסויים בפוליסה, לנוסעים לתקופות ארוכות.

  • נוסעים צעירים: ביטוח פספורטקארד מציע אפשרויות כיסוי גמישות המתאימות לצרכים של נוסעים צעירים. לדוגמה, ניתן לרכוש כיסוי ספורט אתגרי, ביטול וקיצור נסיעה וכיסוי לרכוש אישי, כולל טלפון נייד, מחשב ועוד.

  • משפחות: ביטוח פספורטקארד מציע אפשרויות כיסוי משפחתיות במחירים משתלמים. זה יכול להיות פתרון חסכוני עבור משפחות שמתכננות מספר נסיעות יחד לאורך השנה.

חשוב לציין שביטוח פספורטקארד מגביל את תקופת הביטוח המקסימלית. לדוגמה, אנשים שמתכננים טיולים ארוכים מומלץ לבדוק מראש מה התקופה המקסימלית לביטוח לפני שמזמינים טיסה או טיולים לאזורים מרוחקים ייתכן שיהיו זקוקים לכיסוי מקיף באמצעות ביטוח נסיעות משלים.

לפני רכישת ביטוח פספורטקארד, חשוב לקרוא את תנאי הפוליסה בקפידה ולוודא שהיא מכסה את הצרכים הספציפיים שלכם.





בעידן הדיגיטלי של היום, רכישת ביטוח אונליין הפכה פופולרית יותר ויותר. ביטוח פספורטקארד, בפרט, מציע מספר יתרונות משכנעים בעת רכישה דרך ערוצים מקוונים:

24/7 נוחות וזמינות

בניגוד לשיטות מסורתיות הכוללות ביקור אצל במשרדי חברות וסוכנויות ביטוח או התקשרות בשעות העבודה, רכישת ביטוח פספורטקארד אונליין מספקת גישה 24/7. באפשרותכם להשוות תכניות, לקבל הצעות מחיר ולרכוש את הפוליסה בכל זמן ובכל מקום בעולם.

תהליך הרכישה המקוון עבור ביטוח פספורטקארד תוכנן להיות פשוט וישיר. בכמה לחיצות ועם מינימום מידע, תוכלו להשלים את התהליך כולו תוך דקות ספורות.

פלטפורמות מקוונות מאפשרות לכם להשוות תעריפים ואפשרויות כיסוי מספקי ביטוח שונים, ומאפשרות לכם לקבל החלטה מושכלת שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים והתקציב שלכם.

כלים טכנולוגיים רבים

אלו שמעדיפים עסקאות מקוונות ומוקירים את הקלות של ניהול פוליסות באופן דיגיטלי ימצאו בביטוח פספורטקארד פתרון נוח. ניתן לרכוש, לנהל ולגשת לפוליסת ביטוח פספורטקארד באופן מקוון לחלוטין, מה שמקל על המעקב אחר הכיסוי שלכם ועל הגשת תביעות במקרה הצורך.


כיצד לרכוש ביטוח פספורטקארד אונליין: מדריך שלב אחרי שלב

רכישת ביטוח פספורטקארד אונליין היא תהליך פשוט שניתן להשלמה בכמה צעדים פשוטים:

1. איסוף פרטי נסיעה בסיסיים

לפני שתתחילו בתהליך הרכישה המקוון, אספו פרטים חיוניים לגבי הטיול הקרוב שלכם, כגון יעד, תאריכי נסיעה ומספר הנוסעים.

2. בחירת ספק ביטוח

בחרו ספק ביטוח בעל מוניטין המציע ביטוח פספורטקארד. עיינו בזהירות באפשרויות הכיסוי שלהם, במחיר ובחוות דעת הלקוחות כדי לבצע בחירה מושכלת.

3. השוואת תכניות וקבלת הצעות מחיר

נצלו את כלי ההשוואה המקוון של הספק כדי להשוות בין תכניות שונות ולקבל הצעות מחיר אישיות. שקלו את רמת הכיסוי, ההשתתפות העצמית וכל הטבות נוספות העונות לצרכים שלכם.

4. בחירת תכנית והזנת פרטי נוסעים

בחרו את התכנית המתאימה ביותר לדרישותיכם והמשיכו בהזנת הפרטים האישיים של כל נוסע, כולל שמות, גילאים ומספרי תעודות זהות.

5. השלמת תשלום וקבלת פוליסה

ספקו את פרטי התשלום שלכם והשלימו את העסקה המקוונת. תקבלו את מסמכי הפוליסה שלכם בצורה אלקטרונית, בדרך כלל בדוא"ל.


האם אפשר לקנות ביטוח פספורטקארד אונליין (באופן מקוון) ?

כן, בהחלט! רכישת ביטוח פספורטקארד אונליין היא אפשרות נוחה וזמינה באופן נרחב. ספקי ביטוח בעלי מוניטין מציעים פלטפורמות מקוונות מאובטחות המאפשרות רכישת פוליסה בקלות.

בעוד שרכישת ביטוח פספורטקארד אונליין מציעה יתרונות רבים, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים לפני ביצוע רכישה:

  • בחרו ספק מוכר: בחרו ספק ביטוח ותיק בעל מוניטין מוכח וביקורות לקוחות חיוביות.

  • קראו את פרטי הפוליסה בזהירות: עיינו בתנאי הפוליסה בקפידה, כולל סייגים ומיגבלים בכיסוי, כדי לוודא שהם עומדים בצרכים הספציפיים שלכם.

  • הבינו את אמצעי התשלום: התמצאו בשיטות התשלום הזמינות ובכל עמלות או תוספות נלוות


מה מקבלים לאחר רכישת ביטוח פספורטקארד Online?

עם רכישת ביטוח פספורטקארד אונליין, בדרך כלל תקבלו את הדברים הבאים:

1. מסמכי פוליסה אלקטרוניים:

תקבלו את מסמכי הפוליסה שלכם בצורה אלקטרונית, בדרך כלל בדוא"ל. מסמכים אלה מכילים מידע חשוב כגון מספר הפוליסה שלכם, פרטי הכיסוי ופרטי התקשרות להגשת תביעות.

2. גישה לניהול פוליסה מקוון:

רוב הספקים מציעים פורטלים מקוונים לניהול פוליסות המאפשרים לכם לגשת לפרטי הפוליסה שלכם, לעדכן מידע ולהגיש תביעות בצורה נוחה.

3. שירות לקוחות 24/7:

יהיה לכם גישה לשירות לקוחות 24/7 באמצעות ערוצים שונים, כגון טלפון, דוא"ל או צ'אט חי, כדי לסייע לכם בכל שאלה או בעיה.

4. כרטיס ה- PassportCard :

לאחר רכישת הביטוח תוכלו לעבור בדלפקי החברה שנמצאים בטרמינל 1 וטרמינל 3 בנמל תעופה בן גוריון, ולאסוף את כרטיס הפספורטקארד שלכם. ניתן לאסוף את הכרטיס גם בסניפי צומת ספרים.

5. הרשמה לשירות Flight Delay

שירות עיכוב טיסה הייחודי של פספורטקארד, המאפשר לכם כניסה חינם לטרקלינים ברחבי העולם במידה וחל עיכוב של מעל ל- 90 דקות בטיסתכם. ההרשמה בחינם לבעלי פוליסת ביטוח בלבד.



כרטיס ה- PassportCard
כרטיס ה- PassportCard


טיפים חשובים לרכישת ביטוח נסיעות לחול משתלם

כדי להבטיח שתקבלו את ביטוח פספורטקארד המשתלם והמתאים ביותר, שקלו את הטיפים הבאים:

  • השוואו מחירים בין מספר חברות: אל תסתפקו בהצעת המחיר הראשונה שקיבלתם. הקדישו זמן להשוות תעריפים מכמה ספקים שונים כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

  • התאימו את הביטוח לצרכי הנסיעה שלכם: בחרו תכנית ביטוח המציעה את רמת הכיסוי הדרושה לכם. אל תשלמו עבור כיסויים מיותרים שאינכם צפויים להשתמש בהם.

  • קראו את הביקורות: הקדישו זמן לקריאת ביקורות של לקוחות על ספקי ביטוח שונים. זה יכול לתת לכם תובנה לגבי חוויית הלקוח, תהליך התביעות ושירות הלקוחות בכללותו.

  • הדפיסו עותק של הפוליסה שלכם: למרות שאתם מקבלים את הפוליסה שלכם בצורה אלקטרונית, מומלץ להדפיס עותק פיזי ולשמור אותו במקום בטוח. כך יהיה לכם עותק קשי של הפוליסה במקרה שתיתקלו בבעיות גישה למסמכים המקוונים שלכם.

סיכום

רכישת ביטוח פספורטקארד אונליין מציעה דרך נוחה, חסכונית ויעילה להבטיח שקט נפשי בנסיעה הבאה שלכם. על ידי ניצול היתרונות של רכישה מקוונת והקפדה על הטיפים המועילים במדריך זה, תוכלו למצוא את תכנית הביטוח המתאימה ביותר לצרכים שלכם במחיר תחרותי.



bottom of page