top of page

ביטוח נסיעות לשנה פספורט קארד - כדאי או לא כדאי? | כל מה שצריך לדעת על ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד PassportCard



ביטוח נסיעות לשנה פספורט קארד טלפון ליצירת קשר להזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל שנתי של פספורטכארד באמצעות סוכן ביטוח מורשה של החברה:

073-7298898


או בפנייה באפליקציית ווטסאפ :


צריכים לשלוח מסמכים רפואיים במייל לחיתום פספורט קארד?

 מייל לשליחת מסמכים רפואיים למוקד המכירות:  pc@passportcard.co.il

אפשר גם בוואטסאפ: 052-9203400


לאחר מכן, השאירו פנייה ליצירת קשר ונציג מכירות ישוב אליכם בהקדם


PassportCard פספורטכארד כרטיס הביטוח של כולם בחו"ל (כמעט כולם)
PassportCard פספורטכארד כרטיס הביטוח של כולם בחו"ל (כמעט כולם)

כדאי או לא כדאי? כל מה שצריך לדעת על ביטוח נסיעות שנתי של פספורטכארד PassportCard


הקדמה

ביטוח נסיעות שנתי הוא פתרון פופולרי עבור מטיילים תכופים או מי שמתכננים טיול ארוך לחו"ל. ביטוח זה מספק כיסוי רפואי, ביטול נסיעה, אובדן וגניבת מטען ועוד, לאורך כל השנה. פספורטכארד, חברת ביטוח ותיקה ומוכרת, מציעה מגוון תוכניות ביטוח נסיעות שנתיות, תוך התמקדות בצרכים הייחודיים של מטיילים ישראלים.



"פוליסת ביטוח נסיעות שנתית מציעה פתרון ביטוח מורחב ללא הגבלה על מספר הנסיעות לחו"ל"





מהם היתרונות של ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד?

  • אין צורך להוציא כסף מהכיס! כרטיס ה- PassportCard ישלם את ההוצאות הרפואיות במקומכם!

  • פטור מלא מהשתתפות עצמית בהוצאות רפואיות בעת שימוש בכרטיס ה- PassportCard

  • התאמה לסגנון נסיעתך - חופשה, עסקים, מצב בריאותי, פעילות אתגרית, חופשת סקי, מכשירים ניידים ועוד.

  • ניתן לבטח עד תקופה של 30 ימים לכל נסיעה לחו"ל, בלי צורך לדווח לפני כל נסיעה.

  • כיסוי רחב: ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד מכסה מגוון רחב של אירועים, כולל אשפוז, טיפולים רפואיים, תרופות, פינוי רפואי, ביטול נסיעה, אובדן מטען ועוד. בעולם לא נודע, הוצאה רפואית בלתי צפויה עלולה להפוך במהירות לנטל כלכלי כבד. ביטוח נסיעות שנתי של פספורטכארד מספק לכם שקט נפשי בכך שהוא יודע שתהיו מכוסים במקרה של מחלה או פציעה פתאומית בחו"ל.

  • פרמיות משתלמות: פספורטכארד מציעה פרמיות ביטוח נסיעות שנתיות תחרותיות, המתאימות לכל תקציב. בפספורטכארד מאמינים שביטוח נסיעות איכותי לא צריך לשבור את הכסף. לכן, מציעים מגוון רחב של תוכניות ביטוח במחירים משתלמים, כך שכל מטייל ישראלי יוכל להבטיח את שלומו במחיר שמתאים לו.

  • נוחות: ניתן לרכוש ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט שלנו או מוקד הטלפוני. בעידן הדיגיטלי המהיר, אנחנו יודעים שחשובה לכם הנוחות. לכן, יצרנו תהליך רכישה פשוט וקל כך שתוכלו לרכוש את הביטוח שלכם תוך דקות ספורות.

  • שירות לקוחות מעולה: פספורטכארד ידועה בשירות הלקוחות המעולה שלה, הכולל זמינות גבוהה ותמיכה מקצועית. צוות נציגי שירות הלקוחות דובר עברית, ערבית, אנגלית, רוסית ועוד, וזמין 24/7 וישמח לענות על כל שאלה או לסייע לכם בכל תביעה.

  • הביטוח השנתי כולל בתוכו גם ביטוח לספורט אתגרי וגם ספורט חורף כולל סקי.

  • הביטוח כולל כיסוי מפני גניבה של מחשב נייד עד לסכום של 750$

  • הביטוח כולל כיסוי להחמרה למצב רפואי קיים






מהם החסרונות של ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד?

  • לא מתאים לכולם: ביטוח נסיעות שנתי אינו מתאים למי שמתכננים טיולים מעל 30 ימים או לא תכופים. אם אתם יוצאים לחו"ל פעמיים בשנה לטיולים קצרים, ביטוח נסיעות שנתי עשוי להיות פחות כדאי עבורכם. במקרה כזה, כדאי לכם לשקול לרכוש ביטוח נסיעות חד-פעמי לפני כל נסיעה.

  • הגבלות גיל: פספורטכארד מציעה ביטוח נסיעות שנתי רק עד גיל 75. לצערנו, קיימות הגבלות גיל על ביטוח נסיעות שנתי. פספורטכארד מציעה ביטוח נסיעות שנתי לטווח רחב של גילאים, אך עם זאת, חשוב לזכור כי קיימת הגבלת גיל מקסימלית של 75.

  • הגבלות רפואיות: הביטוח השנתי כולל בתוכו גם כיסוי ל"החמרה למצב רפואי קיים", אך גם קיימות הגבלות רפואיות מסוימות על ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד. כמו בכל ביטוח רפואי, גם בביטוח נסיעות שנתי קיימות הגבלות רפואיות. חשוב לעיין בתנאי הפוליסה לפני רכישת הביטוח כדי לוודא שאתם מכוסים למצבכם הרפואי הספציפי. פנו לקבלת הצעה מותאמת למצב הבריאותי שלכם.



מי צריך לרכוש ביטוח נסיעות שנתי פספורט קארד?

  • מטיילים תכופים: אם אתם מתכננים מספר טיולים לחו"ל לאורך השנה, ביטוח נסיעות שנתי פספורט קארד עשוי להיות פתרון משתלם עבורכם. חובבי טיסות תכופות ייהנו במיוחד מהיתרונות של ביטוח נסיעות שנתי. במקום לרכוש ביטוח נסיעות חדש לכל טיול, תוכלו ליהנות מכיסוי שנתי מקיף במחיר משתלם. כך, לא תצטרכו לדאוג מחדש לגבי ביטוח בכל פעם שאתם מתכננים טיול ספונטני או עסקי.

  • מי שמתכנן טיול ארוך: אם אתם מתכננים טיול טווח בינוני - ארוך לחו"ל (עד 30 יום), ביטוח נסיעות שנתי פספורט קארד יספק לכם שקט נפשי לאורך כל הטיול. בין אם אתם מתכננים חופשת סקי באירופה, נסיעת עבודה לארצות הברית או טיול להודו ועוד...

  • מי שזקוק לכיסוי רפואי רחב: ביטוח נסיעות שנתי פספורט קארד מספק כיסוי רפואי רחב, כולל אשפוז, טיפולים רפואיים, תרופות, פינוי רפואי ועוד. ביטוח נסיעות שנתי של פספורט קארד מציע רמות שונות של כיסוי רפואי, כך שתוכלו להתאים את הביטוח לצרכים הייחודיים שלכם. בין אם אתם מטיילים צעירים בריאים המחפשים כיסוי בסיסי, או מטיילים מבוגרים הדורשים כיסוי רפואי מקיף יותר, פספורט קארד מציעה את הפתרון המושלם עבורכם.



דברים נוספים שכדאי לקחת בחשבון

  • השוואת מחירים: לפני רכישת ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד, מומלץ להשוות מחירים בין חברות ביטוח שונות. אמנם פספורטכארד ידועה במחירים התחרותיים שלה בביטוח שנתי, אך תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים מהירה כדי לוודא שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר. באתר השוואת ביטוח אונליין, כך שתוכלו למצוא בקלות את הביטוח המתאים לכם במחיר המשתלם ביותר.

  • קריאה מדוקדקת של תנאי הפוליסה: חשוב לקרוא בעיון את תנאי הפוליסה לפני רכישת ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד, כדי לוודא שאתם מבינים את הכיסויים וההגבלות. אל תתפתו לרכוש ביטוח נסיעות שנתי מבלי לקרוא את תנאי הפוליסה מראש. חשוב להבין בדיוק מה מכסה הביטוח ומה לא מכסה, וכן להיות מודעים לכל ההחרגות וההגבלות.

  • רכישת ביטוח בזמן: מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד כמה שיותר מוקדם לפני הטיול הראשון שלכם, כדי להבטיח כיסוי מלא. כדי ליהנות מהכיסוי המלא של ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד, חשוב לרכוש את הביטוח לפני תחילת הטיול הראשון שלכם. רכישה מוקדמת מבטיחה שתהיו מכוסים לכל אורך תקופת הביטוח, החל ממועד הרכישה. הביטוח עצמו יתחיל מהיום שאתם תבחרו - יום היציאה מהארץ בנסיעה הראשונה שלכם.


סיכום

ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד יכול להיות פתרון משתלם ונוח עבור מטיילים תכופים או מי שמתכננים טיול ארוך לחו"ל. עם כיסוי רפואי מקיף, פרמיות תחרותיות ושירות לקוחות מעולה, פספורטכארד מציעה תוכניות ביטוח נסיעות שנתיות שיעניקו לכם שקט נפשי לאורך כל הטיול.



שאלות נפוצות


מה מכסה ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד?

ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד מכסה מגוון רחב של אירועים, והם:

  • הוצאות רפואיות: אשפוז, טיפולים רפואיים חירומיים, תרופות מרשם, ניתוחים חירומיים, ניתוחי חירום שיניים.

  • פינוי רפואי: במקרה של צורך רפואי חירומי, ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד יכסה את עלויות הפינוי לבית חולים קרוב או חזרה לישראל, בהתאם לחוות דעת רפואית.

  • ביטול נסיעה: אם אתם נאלצים לבטל את הטיול שלכם מסיבה רפואית המכוסה בתנאי הפוליסה, ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד יפצה אתכם על הוצאות הנסיעה שבוטלו. סיבות מכוסות אופייניות כוללות מחלה, פציעה, פטירה במשפחה, זימון למילואים ועוד.

  • קיצור נסיעה: אם אתם נאלצים לקצר את הטיול שלכם מסיבה רפואית מכוסה, ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד יפצה אתכם על שינוי הטיסה ועוד.

  • אובדן מטען: במקרה של אובדן או גניבת המטען שלכם, ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד יפצה אתכם על תכולת המטען בהתאם לכיסוי שרכשתם, ועיכוב בהגעת הכבודה אל היעד.

  • החמרה של מצב רפואי קיים: אם אתם סובלים ממחלה כרונית או לוקחת תרופות קבועות לבעיה מסוימת, הביטוח השנתי יכסה לכם סעיף רכישת החמרה למצב רפואי קיים.

  • שירות עיכובב טיסה: שירות FLIGHT DELAY אם טיסתכם מתעכבת ביותר מ- 90 דקות, ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד יעניק לכם כניסה חינם לטרקלין בשדה התעופה, מתוך 1200 טרקלינים ו- 650 שדות תעופה ברחבי העולם. הרשמה לשירות

  • חבות צד ג': במקרה בו תגרמו נזק לאדם או רכוש צד ג' במהלך הטיול, ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד עשוי לכסות אתכם בהתאם לתנאי הפוליסה.

  • מכשירים ניידים: כיסוי מפני גניבת מחשב נייד/טאבלט וכיסוי לגניבה של מצלמה בסכומים של עד 750$.

  • כיסוי לטלפון נייד בתוספת תשלום: כיסוי מפני גניבת טלפון נייד בסכום של עד 800$. עלות הכיסוי כ- XX$ סך הכל.

  • ביטוח ספורט אתגרי וספורט חורף: חובבי אקסטרים וסקי? ביטוח נסיעות שנתי יכסה לכם פעילויות אלה. להרחבה בנושא ביטוח ספורט אתגרי לחצו כאן.



כמה עולה ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד?


לא ניתן לציין מחיר אחיד לביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד. ניתן להשאיר פרטים בקישור הבא ולקבל הצעת מחיר המותאמת לצרכים הספציפיים שלכם.


איפה אפשר לרכוש ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד?

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד בשתי דרכים פשוטות:


  • דרך המוקד הטלפוני של פספורטכארד: נציגי המכירות של פספורטכארד ישמחו לענות לכם על שאלות ולעזור לכם לרכוש ביטוח נסיעות שנתי דרך הטלפון. לפנייה מקוונת לחצו כאן

  • דרך סוכן ביטוח מורשה: ניתן גם לרכוש ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד דרך סוכן ביטוח מורשה. סוכני הביטוח שלנו מפוזרים ברחבי הארץ וישמחו לספק לכם ייעוץ מקצועי ולעזור לכם לרכוש את הביטוח המתאים לכם. לפנייה לסוכן ביטוח של פספורטכארד צרו קשר בטלפון מספר 073-7298898

**לסיכום, ביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד מציע פתרון נוח ומשתלם עבור מטיילים תכופים או מי שמתכננים טיול ארוך לחו"ל. בעזרת כיסוי מקיף, פרמיות תחרותיות ושירות לקוחות מעולה, פספורטכארד תעניק לכם את השקט הנפשי לו אתם זקוקים כדי ליהנות מהטיול שלכם בראש שקט.

היכנסו לאתר האינטרנט עוד היום https://www.compare-insurance.co.il/passportcard לקבלת הצעה לביטוח נסיעות שנתי פספורטכארד ולהבטיח לעצמכם טיול חלומי ונטול דאגות!



bottom of page