top of page

למדו עוד על: פספורטכארד ביטוח | מהו ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד?

עודכן: 19 בדצמ׳ 2023


?מהו ביטוח פספורטכארד
?מהו ביטוח פספורטכארד



המהפכה של פספורטכארד ביטוח

פספורטכארד נוסדה בשת 2012 והביאה עימה שינויים מרחיקי לכת בענף ביטוחי הנסיעות לחו"ל, שינויים שמתרחשים עד היום ומשפיעים מאוד לטובה על הענף, וגורמים לשיפור חווית השירות של הלקוחות, בכל חברות הביטוח וגם במוצרי ביטוח אחרים. בעצם, המבוטחים, הם המרוויחים הגדולים מעצם קיומה של חברה כמו פספורטכארד.

פספורטכארד היא חברת ביטוח ייחודית שמציעה לקוחותיה שיטה מהפכנית וחדשנית לביטוח נסיעות לחו"ל. מה זה אומר? במקום להתמודד עם תהליכים מורכבים של תביעות ביטוח, הלקוחות של פספורטכארד מקבלים כרטיס אשראי שמאפשר להם לשלם עבור שירותים רפואיים בחו"ל באופן ישיר. כך, הם מחסכים את הצורך בהגשת תביעות ביטוח ומקבלים שירות מהיר ויעיל. אז איך זה עובד? כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל מפספורטכארד, אתם מקבלים כרטיס אשראי שנטען בסכום מסוים. במקרה של צורך בטיפול רפואי בחו"ל, אתם יכולים לשלם עם הכרטיס ישירות לספק השירות. זה פשוט, נוח ומהיר. אך פספורטכארד לא מסתפקת בכך. היא מציעה גם שירות של מוקד תמיכה זמין 24/7. כך, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את העזרה שאתם צריכים, בכל שעה ובכל מקום. מעבר לכך, פספורט כארד מציעה גם כיסויים נוספים תמורת תשלום. זה כולל, למשל, כיסוי לאובדן או גניבת מזוודות, כיסוי לביטול טיסה הריון, כיסוי למחלות ובעיות רפואיות קיימות (החמרה למצב רפואי) ועוד.




פ ס פ ו ר ט כ א ר ד   ב י ט ו ח

לסיכום, פספורטכארד היא חברה שממשיכה להתפתח ולהתחדש. היא מנהיגה שינויים בתחום הביטוח ומציעה שירותים מתקדמים ומותאמים אישית. אם אתם מחפשים שקט נפשי, נוחות ויעילות, פספורטכארד היא הבחירה הנכונה עבורכם.


היתרונות של פספורט כארד ביטוח

פספורטכארד היא לא רק חברת ביטוח נסיעות רגילה. היא מציעה לקוחותיה שירותים ויתרונות שאין למצוא בחברות אחרות. נסו לדמיין שאתם נמצאים בחו"ל, ואתם זקוקים לטיפול רפואי דחוף. במקום להתמודד עם תהליכים מורכבים של תביעות ביטוח, אתם פשוט משלמים עם כרטיס שקיבלתם מפספורטכארד. זה פשוט, נוח ומהיר. אך זה לא הכל. פספורטכארד מציעה גם שירות של מוקד תמיכה זמין 24/7. כך, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את העזרה שאתם צריכים, בכל שעה ובכל מקום. ואם זה לא מספיק, פספורטכארד מציעה גם שירות לקוחות דרך WhatsApp, מה שהופך את התקשורת לקלה ונוחה יותר. אך מה מגיע עם הכרטיס שלכם? כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות מפספורטכארד, אתם מקבלים כרטיס אשראי שנטען בסכום מסוים. במקרה של צורך בטיפול רפואי בחו"ל, אתם יכולים לשלם עם הכרטיס ישירות לספק השירות. זה מפשט את התהליך ומאפשר לכם להתמקד במה שחשוב באמת - הבריאות שלכם.




י ת ר ו נ ו ת   פ ס פ ו ר ט כ א ר ד   ב י ט ו ח
י ת ר ו נ ו ת פ ס פ ו ר ט כ א ר ד ב י ט ו ח

אך פספורטכארד לא מסתפקת בכך. היא מציעה גם כיסויים נוספים תמורת תשלום. זה כולל, למשל, כיסוי לאובדן או גניבת מזוודות, עיכוב בהגעה של המזוודות ליעד עם פיצוי חסר תקדים שיכול להגיע עד לסכום של 1,000$, כיסוי לביטול טיסה ועוד. כל אלה מציעים לכם שקט נפשי נוסף במהלך הנסיעה שלכם. אז איך אתם מטעינים את הכרטיס? זה פשוט מאוד. אתם יכולים לעשות זאת באמצעות שיחת טלפון או שליחת הודעת ווטסאפ למספר - 050-6708544 למוקד השירות של פספורטכארד. הם ידאגו לטעינת הכרטיס. ניתן להשתמש גם באפליקצית POCKET ולבצע את הפעולות באופן עצמאי ללא נוכחות נציג החברה. בסה"כ, פספורטכארד מציעה לכם שיטה חדשנית ומהפכנית לביטוח נסיעות לחו"ל. אם אתם מחפשים שקט נפשי, נוחות ויעילות, פספורטכארד היא הבחירה הנכונה עבורכם. למידע נוסף, למדו עוד על הביטוח של פספורטכארד.


פספורטכארד ביטוח: העתיד

פספורטכארד ביטוח היא חברה שממשיכה להתפתח ולהתחדש. היא מנהיגה שינויים בתחום הביטוח ומציעה שירותים מתקדמים ומותאמים אישית. אז מה אנחנו יכולים לצפות מפספורטכארד בעתיד?

שירותים מתקדמים ומותאמים אישית פספורטכארד מציעה שירותים מתקדמים ומותאמים אישית. בעתיד, ניתן לצפות שהחברה תמשיך להתפתח ולהציע שירותים חדשים ומשודרגים. זה יכול לכלול, למשל, שירותי ביטוח מתקדמים יותר, שירות לקוחות משופר ואפשרויות תמיכה נוספות.

שינויים מהותיים שנכנסו לאחרונה בפספורטכארד, וששיפרו משמעותית את השירות למבוטחי פספורטכארד הם שירות לאיתור המזוודה FIND MY LUGGAGE ושירות עיכוב טיסה FLIGHT DELAY.

התמקדות בטכנולוגיה פספורט כארד מתמקדת בטכנולוגיה ומשתמשת בה כדי לשפר את השירות שהיא מציעה. בעתיד, ניתן לצפות שהחברה תמשיך להשקיע בטכנולוגיה ולהציע שירותים חדשים ומתקדמים. זה יכול לכלול, למשל, אפליקציות חדשות, שירותי צ'אט מתקדמים ואפשרויות תמיכה דיגיטליות.

מחקר ופיתוח פספורטכארד משקיעה במחקר ופיתוח כדי להבין את צרכי הלקוחות שלה ולהציע להם שירותים מותאמים אישית.





בעתיד, ניתן לצפות שהחברה תמשיך להשקיע במחקר ופיתוח ולהציע שירותים חדשים ומשודרגים.

שיתוף פעולה עם חברות אחרות פספורטכארד משתפת פעולה עם חברות אחרות כדי להציע שירותים משולבים. בעתיד, ניתן לצפות שהחברה תמשיך לשתף פעולה עם חברות אחרות ולהציע שירותים משולבים ומשופרים.

לדוגמא, שיחות עם רופאים מומחים בוידיאו בשיתוף בית חולים שיבא (שיבא BEYOND)

סוגי הייעוצים הניתנים בשירות:

  • פציעות אורטופדיות

  • בעיות עור (פריחה, פצעים שהזדהמו)

  • כאבי גרון/חום/אוזניים

  • שיחות עם רופא ילדים

  • רופא נשים

  • רופא משפחה


bottom of page