top of page

איסוף כרטיס פספורטכארד נתבג | מאיפה אוספים את כרטיס ה - PassportCard? | ביטוח נסיעות פספורט קארד עמדה טרמינל 3 , טרמינל 1

עודכן: 4 בינו׳

היכן ניתן לאסוף את כרטיס ה-PassportCard?

אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל ורכשתם פוליסת ביטוח של פספורט קארד לראשונה, כדאי לזכור לאסוף את כרטיס ה-PassportCard שלכם לפני הנסיעה. אז איפה אפשר לאסוף את הכרטיס? ישנם מספר מקומות שבהם ניתן לעשות זאת. אחד מהם הוא בסניפי Stiemetzky הנבחרים וסניפי רשת הפארם BE הנבחרים. זה מאוד נוח אם יש לכם סניף קרוב לבית או למקום העבודה שלכם. פשוט תגיעו לאחד מהסניפים הנבחרים, הציגו תעודה מזהה ותקפה, ואספו את הכרטיס.


נ ק ו ד ו ת   א י ס ו ף   P a s s p o r t C a r d

אם אתם נמצאים בדרך לנמל התעופה בן גוריון, ניתן לאסוף את הכרטיס בנמל התעופה. ישנם שני דוכנים שם, אחד בטרמינל 3 מעבר D מול טרקלין 'המלך דוד' והשני בטרמינל 1, ליד שער 37. שני הדוכנים פתוחים 24/7, כך שתוכלו לאסוף את הכרטיס בכל שעה שתבחרו. אם אתם נוסעים מנמל התעופה רמון, יש שם מכונה עצמאית לאיסוף כרטיסים. זה מאוד נוח אם אתם נוסעים בשעות שאין בהן צוות במקום. לסיכום, ישנם מספר מקומות שבהם ניתן לאסוף את כרטיס ה-PassportCard. בין אם אתם בדרך לעבודה, לנמל התעופה, או פשוט באזור הבית שלכם, תמיד תוכלו למצוא מקום לאיסוף הכרטיס. זכרו, הכרטיס הוא חלק חשוב מההכנה לנסיעה לחו"ל, אז אל תשכחו אותו!



מה עלי לעשות אם איבדתי את כרטיס ה-PassportCard שלי?

אז מה עושים אם איבדתם את כרטיס ה-PassportCard שלכם? אל תדאגו, יש פתרון. כרטיס חדש ניתן לאסוף בנמל התעופה בן גוריון. ישנם שני דוכנים שם, אחד בטרמינל 3 והשני בטרמינל 1, שם תוכלו לאסוף כרטיס חדש. הדוכנים פתוחים 24/7, כך שתוכלו לאסוף את הכרטיס בכל שעה שתבחרו. אם אתם נוסעים מנמל התעופה רמון, יש שם מכונת עצמאית לאיסוף כרטיסים. זה מאוד נוח אם אתם נוסעים בשעות שאין בהן צוות במקום. כאשר אתם מגיעים לאסוף את הכרטיס החדש, זכרו להביא עימכם תעודה מזהה ותקפה. זה חשוב כדי לוודא שהכרטיס מועבר לידיים הנכונות.



א י ב ו ד   P a s s p o r t C a r d

אם אתם נמצאים באזור המרכז ואין לכם זמן להגיע לנמל התעופה, ניתן לאסוף את הכרטיס בסניפי Stiematzky הנבחרים וסניפי רשת הפארם BE הנבחרים. זה מאוד נוח אם יש לכם סניף קרוב לבית או למקום העבודה שלכם. לסיכום, אם איבדתם את כרטיס ה-PassportCard שלכם, אל תדאגו. ישנם מספר מקומות שבהם ניתן לאסוף כרטיס חדש. זכרו, הכרטיס הוא חלק חשוב מההכנה לנסיעה לחו"ל, אז אל תשכחו אותו!




מהם הביטוחים שכרטיס ה-PassportCard מספק?

חברת PassportCard מציעה מגוון רחב של ביטוחים לנוסעים לחו"ל. החברה מספקת כיסוי להוצאות רפואיות, ביטול או קיצור הנסיעה, אובדן או עיכוב מזוודות ועוד יש להם רשת של ספקי שירותי בריאות ברחבי העולם, ומבטיחים גישה לטיפול רפואי איכותי. במיוחד לאוהבי הספורט, PassportCard מציעה ביטוחים מיוחדים לפעילויות ספורטיביות ותחרותיות.

ב י ט ו ח י ם   P a s s p o r t C a r d

הם מספקים כיסוי לפציעות ותאונות שקשורות לספורט. זה כולל פעילויות כמו טרקינג, ספארי חורף, רולרבליידינג, גלישה, קייטבורדינג, צניחה חופשית, טיפוס הרים ועוד. בנוסף, PassportCard מציעה שירותים נוספים כמו מדריכים בווידאו, מידע על מדינות ירוקות ואדומות, איסוף כרטיסים, וביצוע פעולות בפורטל האישי באינטרנט. במקרה חירום, PassportCard מציעה שירותי סיוע כמו פינוי רפואי או החזרה לארץ ותמיכה בניווט במערכות הבריאות במדינות זרות. לסיכום, PassportCard מציעה מגוון רחב של ביטוחים לנוסעים לחו"ל. זה מכסה מגוון רחב של סיכונים ומצבי חירום במהלך הנסיעה. זכרו, ההכנה הנכונה לנסיעה היא המפתח לנסיעה בטוחה ונעימה.





איך ניתן להשתמש באזור האישי של PassportCard?

אזור האישי של PassportCard הוא כלי חכם ונוח לניהול הביטוח שלכם. באזור האישי, תוכלו לבצע מגוון פעולות כמו לבדוק את פרטי הביטוח שלכם, להוריד טפסי תביעה, לעקוב אחרי מצב התביעה שלכם ואף לחדש את הביטוח. איך מתחילים? פשוט להיכנס לאתר של PassportCard, ללחוץ על "אזור אישי" ולהזין את פרטי הכניסה שלכם. אם אתם לקוחות חדשים, תצטרכו להירשם באמצעות מספר תעודת הזהות שלכם ולהגדיר סיסמה. אחת היתרונות המרכזיים של אזור האישי הוא היכולת להגיש תביעה באופן מקוון.

א ז ו ר   א י ש י   P a s s p o r t C a r d

זה מאפשר לכם להגיש תביעה בכל שעה ומכל מקום, ולחסוך זמן ומאמץ. בנוסף, תוכלו לעקוב אחרי מצב התביעה שלכם בכל שלב ולקבל עדכונים בזמן אמת. אז אל תחכו, היכנסו לאזור האישי של PassportCard ותתחילו לנהל את הביטוח שלכם בצורה חכמה ונוחה. זו הדרך הכי טובה להיות מוכנים לכל מצב במהלך הנסיעה שלכם.




bottom of page