top of page

איסוף כרטיס PassportCard נתב"ג | עמדת פספוראכארד טרמינל 3 | איסוף כרטיס פספורטכארד טרמינל 1 | פספורט קארד מאיפה אוספים?

עודכן: 26 באפר׳


כל מה שצריך לדעת על איסוף כרטיס ה- PASSPORTCARD


מהי החישובות של איסוף כרטיס הפספורט קארד?

היכן ממוקמות העמדות לאיסוף כרטיס PassportCard נתבג בטרמינל 1 ובטרמינל 3?

מהם השירותים הנוספים הקיימים בעמדות אלו?



טלפון פספורט קארד להזמנת ביטוח נסיעות PassportCard באמצעות סוכן ביטוח מורשה של החברה:


073-7298898


או בפנייה באפליקציית ווטסאפ :


 052-9203400 WhatsApp


צריכים לשלוח מסמכים רפואיים במייל לחיתום פספורט קארד?


 מייל לשליחת מסמכים רפואיים למוקד המכירות:  pc@passportcard.co.il


אפשר גם בוואטסאפ: 052-9203400


לאחר מכן, השאירו פנייה ליצירת קשר ונציג מכירות ישוב אליכם בהקדם



הבנת החשיבות של איסוף כרטיס פספורט


איסוף כרטיס פספורט קארד לפני הטיסה הוא צעד חיוני. הכרטיס עצמו יכול להקל עליכם במהלך הנסיעה ולממן לכם עליכם הוצאות לא צפויות. כרטיס הפספורטכארד הוא אחד מהשירותים המיטיבים שהחברה מעניקה למבוטחיה, ושמטרתו היא להקל עליכם בתשלום עבור הוצאות רפואיות בחו"ל או קבלת כספים מהחברה כמו למשל כאשר הכבודה שלכם לא הגיעה איתכם ליעד. אך גם אם לא אספתם את כרטיס ה PASSORTCARD ויצאתם לחו"ל בלעדיו, אתם מבוטחים כל עוד רכשתם פוליסת ביטוח לפני היציאה מהארץ.


נקודות איסוף הכרטיסים זמינות בטרמינלים 1 ו-3 בנמל התעופה בן גוריון


את העמדות מאוד קל למצוא, בטרמינל 3 כאשר תלכו לארך המסלול הקבוע שעוברים בשדה התעופה לכיוון שערי היציאה לטיסות. כשנכנסים לטרמינל 3, קודם כל עומדים בעמדת הצ'ק אין למסור מזוודות ולקבל כרטיסי טיסה ואז ממשיכים לעבר עמדות הבידוק הביטחוני, משם לבידוק הדרכונים, ואז בירידה לכיוון הרחבה המרכזית של 'הדיוטי פרי' שמשם כבר יש שילוט והכוונה מאוד ברורים וקלים כיצד להגיע. וגם יוצג לכם בתמונות בהמשך הפוסט... בטרמינל 3, נקודת האיסוף ממוקמת בשרוול D, מול טרקלין קינג דיויד, וזמינה 24/7.


בטרמינל 1, נקודת האיסוף ממוקמת בין שערי העלייה למטוס 37 ו- 38, וגם היא פתוחה 24/7. מכונות אוטומטיות זמינות בשני הטרמינלים לאיסוף הכרטיס. יש להזמין את הפוליסה מראש, אך אם לא עשיתם זאת, ניתן לרכוש כעת באתר.






בטרמינל 3 ככל הנראה תיתקלו בשילוט והכוונה כיצד להגיע לעמדת PASSPORTCARD לאיסוף הכרטיס שלכם. העמדה נמצאת במעבר D מול טרקלין המלך דוד






פספורט קארד מספקת שירות מלא, כולל תמיכה מתמידה ממוקד השירות והחירום לאחר יצירת הקשר עימם. זה משמעותי במיוחד אם אתם נתקעים במקרה של חירום רפואי או אם אתם צריכים סיוע במקרה של עיכוב או אובדן מזוודה. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים לטוס לחו"ל, אל תשכחו קודם כל לאסוף את כרטיס הפספורט קארד שלכם מהטרמינל המתאים.


איסוף כרטיס פספורט בטרמינל 1

איסוף כרטיס הפספורט שלכם בטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון הוא תהליך פשוט ומהיר. נקודת האיסוף ממוקמת בין הטרמינלים 37 ו-38, ופתוחה 24 שעות ביממה. פספורט קארד מספקת שירות מלא ותמיכה מתמידה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את הכרטיס שלכם בזמן. מכונות אוטומטיות זמינות בטרמינל לאיסוף הכרטיס. זכרו להזמין את הפוליסה מראש באינטרנט, כדי להקל על התהליך.

אם שכחתם, ניתן לרכוש את הפוליסה באתר של פספורט קארד, לפני הנסיעה. לרכישה אונליין לחצו

כאשר אתם מגיעים לנקודת האיסוף, יש להציג מסמך זהות תקף. זה יכול להיות דרכון, תעודת זהות או רישיון נהיגה. זכרו, כל מסמך שאינו תקף לא יתקבל. אם זו הפעם הראשונה שאתם מגיעים לאיסוף כרטיס, יש להגיע לנקודת האיסוף בטרמינל 1. אם כבר יש לכם כרטיס מנסיעות קודמות, אפשר להשתמש בו שוב, כל עוד הוא תקף. תוקף הכרטיס הוא לכ- 5 שנים מיום האיסוף. למקרה שלא תזכרו את זה, לפני תום תקופת תוקף הכרטיס, תקבלו התרעה על כך. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים לטוס לחו"ל, אל תשכחו לאסוף את כרטיס הפספורט קארד שלכם מהטרמינל המתאים. האיסוף חשוב מאוד, ויכול להיות פקטור משמעותי בחווית השימוש שלכם בביטוח, במידה ותזדקקו לשירות מהביטוח בחו"ל.


איסוף כרטיס פספורט בטרמינל 3

איסוף כרטיס פספורט קארד בטרמינל 3 הוא תהליך פשוט ונוח. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את התהליך לקל ויעיל עוד יותר. ראשית, זכרו להזמין את הפוליסה שלכם מראש באינטרנט. זה יחסוך לכם זמן וייעל את התהליך. נקודת האיסוף של פספורט קארד בטרמינל 3 ממוקמת בשרוול D, ממול ללאונג' "מלך דוד".

היא פתוחה 24/7, וניתן לאסוף את הכרטיס דרך נציגים או מכונות אוטומטיות.


בעמדה בטרמינל 3 תוכלו גם לשאול שאלות, להיכנס לאזורכם האישי כדי לבדוק דברים בפוליסת הביטוח שלכם.

ליד העמדה קיים איזור משחקים לילדים שיכול להוות פיתרון מצוין במידה ותצטרכו משהו שיעסיק אותם בזמן שאתם מבררים דברים מול נציגי החברה.

אם אינכם בטוחים איפה למצוא את נקודת האיסוף, תשאלו את אחד מהנציגים שלנו. הם ישמחו לעזור. כאשר אתם מגיעים לנקודת האיסוף, יש להציג מסמך זהות תקף. זה יכול להיות דרכון, תעודת זהות או רישיון נהיגה. אם זו הפעם הראשונה שאתם מגיעים לאיסוף כרטיס, יש להגיע לנקודת האיסוף בטרמינל 3. אם כבר יש לכם כרטיס מנסיעות קודמות, אפשר להשתמש בו שוב, כל עוד הוא תקף.

תוקף הכרטיס מיום האיסוף הוא לכ- 5 שנים. לפני סיום תוקף של כרטיס ה- PASSPORTCARD (או לאחרו, תלוי מתי תהיה לכם עוד נסיעה), תקבלו התרעה על סיום התוקף מהחברה, ותצטרכו לקחת כרטיס חדש.


גם אם איבדתם את הכרטיס, זה לא נורא. תמיד תוכלו לאסוף אחד חדש בטרמינל. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים לטוס לחו"ל, אל תשכחו לאסוף את כרטיס הפספורט שלכם מהטרמינל המתאים. זה יכול להציל את היום!למידע נוסף מאתר פספורטקארד




נסיעה טובה ובטוחה!







bottom of page